Decorațiune pentru perete - Hexagon (5 buc)
Autocolante din lemn

Decorațiune pentru perete - Hexagon (5 buc)

Model: BD-NS-172
247,40 lei ( 207,90 lei fără TVA)
Fiecare produs este unic Puteți avea 29.09.2023
Alegeți decorul:
Alegeți-vă dimensiunea produsului:
24x21 cm 247,40 lei
38x33 cm 247,40 lei
Preț livrare (din 28,90 lei)
Livrare foarte rapidă (din 53,80 lei)

Peste 30.000 de clienți mulțumiți au încredere în noi. Alăturați-vă și voi.

Decorațiune pentru perete - Hexagon (5 buc)

Decorațiune pentru perete modernă și populară în formă de Hexagon. Fiecare hexagon din lemn este unic, datorită căruia puteți crea combinații neobișnuite și interesante. Aspectul mozaicului final depinde în întregime de D-voastră. Tablourile din lemn sunt perfecte pentru living, dormitor sau hol pentru a umple pereții mari si goi. Forma neobișnuită a decorațiunii este inspirată din tablouri abstracte și poligonale. Datorită materialului din lemn de 3 mm grosime, hexagonul creează un efect 3D pe perete, care adaugă profunzime tabloului.

Principalele avantaje ale produsului:

  • Design modern al produsului
  • Model geometric
  • Montare simplă pe perete
  • Produs ecologic din lemn
  • Aranjarea conform imaginației D-voastre

Montare pe perete:

Banda din spumă dublu adezivă este lipită pe partea opusă a produsului, datorită căreia puteți lipi cu ușurință produsul pe perete.

Notă:

  1. Produsul este format din 5 hexagoane separate.
  2. Imaginile ilustrative de pe produs sunt doar pentru inspirație. Puteți distribui produsul pe perete după bunul plac.
  3. Dimensiunile date sunt dimensiunile unei singure bucăți de hexagon.
  4. Prețul produsului este pentru toate cele 5 bucăți ale autocolantului.
  5. În imaginile ilustrative sunt 10 hexagoane, au fost folosite două seturi de hexagoane de 2x5 buc.
  6. Acest set cu hexagoane este pe deplin compatibil cu celelalte seturi găsite în produsele asemănătoare. Prin urmare, este posibil să le combinați.

Conținutul pachetului:

  • Decorațiune pentru perete - Hexagon (5 buc)
  • Banda din spumă dublu adezivă lipită în prealabil
Material
Plăci din fibre de înaltă densitate
Lăţime
24 cm, 38 cm
Înălţime
21 cm, 33 cm
Adâncime
3 mm
Stil
Minimalist, Industrial, Modern
Motiv
Poligonal, Abstract
Producător
DUBLEZ
Acest produs încă nu a fost evaluat. Fiți primul care scrie o recenzie.
Montarea generală a produselor pe perete

Notă importantă:

Unele dintre produse sunt ambalate în folie cu bule pentru siguranță. În plus, produsele tind să fie într-un șablon de protecție realizat din același material, care este lipit de produs pe cealaltă parte (unde nu există decor). Scoateți cu grijă banda lipită de pe cealaltă parte, astfel încât să puteți îndepărta în siguranță produsul (sau toate părțile produsului) din șablon.

 

Sfaturile noastre pentru montaj:

  1. Vă recomandăm să montați produsul pe perete două persoane. Este întotdeauna mai bine dacă cealaltă persoană vă spune de la distanță dacă produsul este așezat corect pe perete.
  2. Dacă produsul este format din mai multe piese, vă recomandăm să așezați produsul pe podea pentru un test, astfel încât să vă puteți imagina mai bine locația finală și distribuția părților individuale ale produsului pe perete.

Tipuri de montaj: 

  1. Bandă adezivă din spumă pre-lipită - Dacă produsul D-voastră are bandă de spumă pre-lipită pe cealaltă parte, asamblarea este foarte ușoară. Banda de spumă se găsește în general pe variante mai mici de produse, sau pe cele a căror greutate mai mică permite alegerea unei astfel de metode de montare. Gândiți-vă cu atenție la locul unde va fi plasat produsul și apoi îndepărtați folia subțire de pe banda de spumă. Apoi puteți lipi produsul pe perete. Asigurați-vă că produsul este așezat drept! După lipire, nu va mai fi posibilă mutarea sau poziționarea acestuia.
  2. Bandă de spumă neprelipită - Pentru unele produse (de cele mai multe ori dimensiuni mai mici) veți primi în ambalaj o bandă de spumă, care nu este încă pre-lipită de produs. Tăiați banda la dimensiunile necesare în funcție de produs și lipiți-le în locuri strategice de cealaltă parte a produsului. După ce s-a lipit, dezlipiți folia verde și lipiți-o pe perete. După lipire, dacă sunteți sigur de amplasarea pe perete, apasați cu putere.
  3. Cauciuc adeziv - Dreptunghiurile de cauciuc adeziv sunt folosite pentru produse mici unde nu este posibil să se plaseze bandă de spumă. Cauciucul adeziv poate fi împărțit în bucăți mai mici, întins după cum este necesar etc. Este folosit pentru atașarea produselor mici și ușoare pe perete. Nu-l utilizați sub nicio circumstanță pe produse mari! După aplicarea unei cantități suficiente de cauciuc adeziv în mai multe locuri strategice de pe produs, este necesar să apăsați corespunzător produsul pe perete.
  4. Cuie - Produsele mari destinate agățarii pe perete se recomandă a fi așezate în perete folosind cuie mici (cuie nu fac parte din produs, trebuie achiziționate). Dacă doriți ca produsul să se sprijine de perete, vă recomandăm să cumpărați cuie cu un mini cap. Datorită capului cuiului, produsul v-a sta lipit pe perete.
  5. Lipici de montare - Există încă o opțiune de a folosi lipici de montaj (de exemplu, Mamut), dar în acest caz va fi mai dificil să îl îndepărtați de pe perete și există riscul de deteriorare a tencuielii.

Observație privind montarea pe perete

  • Clientul este responsabil de montajul produsului - Nu ne asumăm responsabilitatea pentru orice defecțiune și detașare a produsului de perete. În multe cazuri, așezarea de calitate depinde de compoziția tencuielii, de perimetrul și peretele interior (temperatura peretelui) și procedura corecta de montare.
  • Detașarea produsului cu bandă adezivă de spumă - Deoarece banda adezivă de spumă este foarte puternică, vă recomandăm să tăiați mai întâi spuma din produs cu un cuțit subțire (cel mai bun pentru produse mari și lungi) din spatele produsului. Apoi, puteți îndepărta cu mare atenție spuma rămasă de pe perete.
  • Vă rugăm să nu riscați să plasați produse mari pe gumă și bandă!

Întrebări frecvente

Despre produse

Instrucțiunile de montaj sunt incluse la fiecare comandă.

Instrucțiunile de montaj pentru un anumit produs pot fi întotdeauna găsite pe fila produs de lângă fila cu descrierea produsului.

Montajele generale de perete ale produselor noastre pot fi găsite AICI.

Dacă sunteți interesat de o dimensiune medie în comparație cu cele pe care le oferim, scrieți-ne un e-mail cu solicitarea D-voastră la dublez@dublez.ro . Dacă doriți o dimensiune și mai mare decât cea afișată, vă rugăm să ne contactați și pe e-mail. Departamentul de grafică va evalua dacă va fi posibil să se producă o dimensiune diferită.

Dacă fotografia nu este afișată într-un decor diferit în galeria de produse, înseamnă că nu avem această fotografie.

Am fotografiat produsul Copacul Vieții Yesod în toate decorurile să vă puteți imagina cum arată în realitate :)

Dacă nu vă puteți decide când alegeți un decor, vă recomandăm să cumpărați mostre de material.

Producem toate produsele în atelierul nostru DUBLEZ din Slovacia. 95% din materialul pe care îl folosim pentru fabricarea produselor noastre este produs în UE, în timp ce aproape tot provine din Republica Cehă / Slovacia. Produsele de la furnizorul nostru principal de materiale îndeplinesc cele mai înalte standarde, care aplică condițiile stricte de control al calității aerului și al poluanților din California Air Resources Board. De asemenea, furnizorul are produse certificate de Programul de Aprobare a Sistemelor de Certificare Forestieră (PEFC) iar lemnul folosit pentru aceste produse provine din păduri verificate și bine gestionate care asigură o resursă regenerabilă și durabilă.

După despachetare, este posibil să simțim un anumit miros din produsele noastre sau miros. Unii oameni simt mirosul acesta, alții nu. Este vorba despre un miros, care a fost creat de procesul de producție. În decurs de 10 zile de la despachetare, mirosul se va estompa în mod natural.

Banda din spumă pe care ați lipit-o pe perete este foarte puternică. Se garantează că produsul nu va cădea de pe tencuială. Produsul cu siguranță nu va cădea de pe tencuială. Dacă vă decideți să dezlipiți inscripția după ceva timp, vă recomandăm să procedați cu foarte mare atenție. Cel mai bine ar fi dacă ați putea mai întâi să tăiați spuma de pe peretele din spatele produsului cu un cuțit lung și ascuțit și să îndepărtați cu mare grijă reziduul care rămâne pe perete. Deoarece există mai multe tipuri de tencuială, este necesar să vă adaptați la structura și compoziția D-voastră.

Întrucât fabricăm produse din materiale lemnoase, răspunsul este discutabil. Atâta timp cât produsul nu este plouat direct sau stropit cu apă, aceasta nu ar trebui să fie o problemă. Cu toate acestea, este necesar să se țină cont de schimbarea umidității aerului exterior și a temperaturii. Deoarece lemnul este un material viu, aceste fluctuații pot cauza de ex. ușoară îndoire a materialului. Prin urmare, în acest caz, recomandăm așezarea produsului pe perete cu cuie cu cap mic. Datorită capului cuiului, produsul va fi apăsat ferm pe perete și stabilitatea acestuia este garantată. Numărul cuielor depinde și de produs.

Servicii adiționale

Pe aproape toate produsele noastre se găsește o siglă mică al companiei noastre. Sigla este mică, minusculă și nu foarte vizibilă. Dacă totuși doriți să eliminați sigla, să nu o gravăm pe produs acest lucru este posibil. Este necesar să ne informați în prealabil despre serviciu pentru a-l adăuga la comandă.

Puteți adăuga serviciul prin următorul link AICI.

Comenzi

Da, produsele noastre ambalăm corespunzător, astfel încât să ajungă în siguranță la D-voastră. Majoritatea produselor sunt într-un șablon de protecție și toate produsele sunt încă ambalate în folie cu bule. Sunt livrate într-o cutie rezistentă din carton cu 5 straturi.

În cele mai multe cazuri, prejudiciul este cauzat de compania de transport. Ne puteți lăsa reclamația la transportator, ne vom ocupa singuri de ea. Pentru a începe procedura de reclamație cu transportatorul, va trebui să trimiteți documentația foto a expedierii la adresa de e-mail dublez@dublez.ro, și anume:

  1. Detalii despre deteriorare / daune.
  2. O fotografie a întregului produs (dacă este posibil, cu șablon și poate fi, de asemenea folie cu bule în fundal pentru a-i fie clar transportatorului că produsul a fost ambalat în siguranță).
  3. Fotografie cu cartonul de pe ambele părți. Dacă produsul a sosit deteriorat, deteriorarea este de obicei deja vizibilă pe carton.

Este posibil să primiți majoritatea produselor noastre într-un șablon de protecție din lemn realizat din același material ca și produsul. Este lipită pe produs cu bandă adezivă de hârtie din cealaltă parte. După ce ați îndepărtat banda de hârtie, pur și simplu scoateți produsul din șablon. Șablonul este utilizat pentru transportul în siguranță al mărfurilor către D-voastră, pentru a evita deteriorarea produsului. Șablonul este materialul de ambalare. Șablonul nu face parte din produs. Deteriorarea șablonului nu poate fi recunoscută ca o revendicare pentru mărfuri, deoarece este material de ambalare și servește doar pentru livrarea în siguranță a mărfurilor.

Deoarece produsele sunt realizate la comandă, acestea sunt puse în producție după trimiterea comenzii. Viteza de includere în producție depinde de modul de transport ales. Termenul de livrare este orientativ și poate fi mai scurt sau mai lung. În cazul unui timp mai lung de procesare a comenzii, informăm clientul în timp util.

În cazul în care este selectată metoda de plată „Transfer bancar”, plasăm comanda în lista de așteptare de producție numai după ce ați achitat comanda.

Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

Toate produsele sunt plasate în lista de producție în momentul trimiterii comenzii. Avem întotdeauna în stoc materialul necesar producției. Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

După ce ați ales decorul și dimensiunea, trebuie să adăugați produsul în coș. Coșul de cumpărături se află în partea dreaptă sus a paginii. Ulterior, este necesar să completați: adresa de email, datele de facturare și livrare, alegeți modalitatea de transport și modalitatea de plată. În cele din urmă, pur și simplu trimiteți comanda.

Dacă aveți în continuare problemă cu plasarea comenzii, este posibil că ați făcut o greșeală într-un anumit pas al procesului de cumpărare. În acest caz, vă recomandăm să citiți instrucțiunile despre cum să cumpărați. Instrucțiunile sfătuiesc clientul „pas cu pas” cum să plasați comanda. Dacă mai aveți o problemă cu achiziția D-voastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

În cazul în care nu ați primit un e-mail de confirmare la trimiterea comenzii sau nu primiți e-mailuri legate de modificarea comenzii, este posibil că unul dintre următoarele scenarii să fi avut loc:

  1. E-mailul D-voastră a fost primit în spam - În acest caz, este necesar să verificați dosarul „spam” sau "corespondentă nesolicitată". Dacă utilizați G-mail și alți furnizori de e-mail, se poate întâmpla ca e-mailul să fie evaluat de către furnizor ca spam.
  2. Adresa de e-mail pe care ați introdus-o în comandă este scrisă greșit - La trimiterea comenzii, este important ca adresa de e-mail introdusă să fie validă. În acest caz, vă recomandăm să contactați asistența noastră pentru clienți, unde vă vom schimba e-mailul cu cel corect și veți primi și un e-mail cu comanda.
  3. Căsuța D-voastră de e-mail este plină - În cazul în care căsuța D-voastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nici măcar e-mailuri de la noi. Pentru a primi e-mailuri este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de exemplu: prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  4. Căsuța dumneavoastră de e-mail este plină - Dacă căsuța dumneavoastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nu este posibil să primiți e-mail-uri de la noi. Pentru a primi e-mailuri, este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de ex. prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  5. Nu ați trimis comanda - Dacă comanda nu a fost trimisă folosind butonul folosit pentru a trimite comanda și nu ați fost redirecționat către ecranul de mulțumire după trimitere, probabil că comanda nu a fost trimisă. În acest caz, vă recomandăm de asemenea să contactați asistența pentru clienți.
Produse similare
Decorațiune din lemn pentru perete - Hexagoane (5 buc) Decorațiune din lemn pentru perete - Hexagoane (5 buc)
+ 9
Autocolante și stickere din lemn pentru perete
(0)
din 247,40 lei
Decorațiune modernă pentru perete - Hexagoane (5 buc) Decorațiune modernă pentru perete - Hexagoane (5 buc)
+ 9
Autocolante și stickere din lemn pentru perete
(0)
din 237,50 lei
Tablou modern pentru perete - Hexagon (5 buc) Tablou modern pentru perete - Hexagon (5 buc)
+ 9
Autocolante și stickere din lemn pentru perete
(0)
din 247,40 lei