Condiții de reclamație

În punctele individuale, veți găsi toate informațiile necesare, proceduri detaliate pas cu pas, cum să procedați în cazul în care doriți să returnați bunurile, schimbați cu altele, să le schimbați cu o variantă mai mare/mică sau dacă ați primit un colet care a sosit deteriorat.

Cuprins

  1. Expediție deteriorată / Bunuri deteriorate
  2. Am primit alte bunuri
  3. Reclamație de bunuri (alt motiv)
  4. Retragerea din contract
  5. Schimbul de bunuri
  6. Adresa pentru returnare / schimb de bunuri
  7. Lista de prețuri pentru transport

1. Expediție deteriorată / Bunuri deteriorate

În cazul în care se întâmplă ca curierul să vă livreze comanda și după despachetarea ei ați observat că conținutul coletului a fost deteriorat, nu disperați. Aici veți găsi următoarea procedură, ce trebuie făcut mai departe în această situație. Dacă întâmplător se constată că ați primit bunuri deteriorate, vom începe o procedură de reclamație și vă vom trimite bunuri noi / părți noi ale bunurilor pe cheltuiala noastră.

Procedura pentru bunurile deteriorate:

  1. În primul rând, este necesar să verificați dacă produsul este cu adevărat deteriorat. Majoritatea produselor sunt ambalate într-un șablon de protecție realizat din același material și decor ca și produsul. Produsul trebuie mai întâi scos din acest șablon. Dacă șablonul este deteriorat, nu este un motiv pentru o reclamație, deoarece șablonul este parte a ambalajului, nu a produsului. În cazul în care produsul este totuși deteriorat, în punctele următoare, veți afla o procedură detaliată despre cum să procedați.
  2. În cazul în care apare situația în care bunurile au fost deteriorate, cutia în care a fost ambalată comanda D-voastră va fi, cel mai probabil deteriorată.
  3. Nu aruncați încă cartonul original, materialul de ambalare sau șablonul din lemn.
  4. Pentru a începe procedura de reclamație, va trebui să trimiteți un e-mail cu toate informațiile necesare, care sunt descrise în următoarele puncte:

    1. Vă rugăm să atașați următoarele fotografii la e-mail: o fotografie cu detaliul produsului deteriorat, o fotografie cu întregul produs, o fotografie cu exteriorul cutiei de pe ambele părți și o fotografie cu eticheta de transport lipită pe carton / cutie (dacă, de exemplu, comanda D-voastră este împărțită în mai multe pachete, astfel încât să putem identifica coletul cu probleme). Aceste fotografii sunt importante pentru noi, ca să putem demara o procedură de reclamație la compania de transport.
    2. În e-mail, menționați numărul comenzii și toate informațiile pe care le considerați importante și care ne pot ajuta să începem o procedură de reclamație la transportator.
    3. E-mailul trebuie trimis la adresa de e-mail dublez@dublez.ro.
    4. Dacă constatăm că bunurile sunt deteriorate, vă trimitem bunuri noi la adresa D-voastră pe cheltuiala noastră. Ne vom ocupa de procedura de reclamație cu transportatorul pentru ca D-voastră să economisiți timp :)

Cum rămâne cu produsul deteriorat, când vă acceptăm reclamația?

După primirea fotografiilor a produsului deteriorat, putem solicita returnarea produsului deteriorat către noi la sediul companiei pe durata revendicării. Ridicarea coletului aranjăm noi, vom conveni cu D-voastră în prealabil data și adresa ridicării. Transportul este acoperit integral de noi, pe cheltuiala noastră.

2. Am primit un produs diferit de cel comandat

Ați despachetat comanda și ați primit ceva diferit de ceea ce ați comandat?

  1. În primul rând, vă recomandăm să despachetați corespunzător produsul și să-l scoateți din șablonul de lemn, dacă se află în el. Produsele sunt adesea ambalate în folie cu bule, prin care este mai greu să vedeți produsul învelit în ea, așa că trebuie îndepărtată mai întâi.
  2. Apoi verificați comanda pentru a vedea dacă dimensiunea, decorul, numărul modelului și alți parametri ai produsului se potrivesc.
  3. Dacă produsul este într-un șablon de protecție din lemn, acesta conține de obicei informații tipărite, cum ar fi numărul sau dimensiunea modelului produsului. Aceste date vă pot ajuta să identificați mai bine dacă ați primit bunuri greșite.

Dacă totuși ați primit bunurile greșite sau număr greșit de produse, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail sau telefon. Pregătiți numărul comenzii și eventual fotografii ale produsului. Ne veți ajuta astfel să vă identificăm mai rapid comanda D-voastră și să vă soluționăm solicitarea.

3. Reclamație de bunuri (alt motiv)

În cazul în care ați primit o comandă care a sosit nedeteriorată, dar ați descoperit că lipsește ceva (accesorii sau bunuri), vă rugăm să ne scrieți un e-mail cu problema la dublez@dublez.ro . Înainte de a ne scrie un e-mail, vă rugăm să căutați complet materialul de ambalare și folie cu bule pentru a vedea dacă cumva articolul lipsă nu se găsește  acolo. Dacă nu sunteți sigur ce accesorii trebuie să conțină un anumit produs, pe pagina de produs a oricărui produs din e-shop-ul nostru este scris și conținutul accesoriilor, în funcție de tipul și dimensiunea produsului. În cazul în care cererea este acceptată, vom trimite gratuit o nouă piesă pe cheltuiala noastră, inclusiv transportul plătit integral.

4. Retragerea din contract

Uneori apare o situație când clientul află că nu are nevoie de produsul dat, mărimea nu i se potrivește etc. În acest caz, clientul are dreptul de a solicita fie un schimb de bunuri (mai multe informații la pct. nr. 5), fie de a se retrage din contract. Vă oferim instrucțiuni simple și detaliate despre cum să procedați dacă ați decis să vă retrageți din contract. Este posibil să vă retrageți din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.

Pași:

  • La retragerea din contract, comanda trebuie returnată cu toate componentele.
    • Nu este posibilă retragerea din contract dacă este un produs la comandă. Un produs la comandă este înțeles ca un produs care nu mai putea fi vândut, întrucât poartă elemente care îl fac unic (de exemplu, text personalizat) sau produsul a suferit astfel de modificări care îl diferențiază de produsul standard din ofertă ( de exemplu, decor non-standard selectat din oferta noastră de decor, care nu este oferit împreună cu produsul).
  • Este necesar să ne trimiteți formularul „Retragere din contract” completat în formă electronică sau hârtie, pe care îl puteți descărca AICI. De asemenea, ați primit acest formular pe e-mail când ne-ați trimis comanda. Toate câmpurile marcate cu asterisc * trebuie completate, în caz contrar documentul este invalid.
  • Ulterior, produsul trebuie trimis la noi. Costurile asociate transportului în scopul retragerii din contract sunt suportate de client. Oferim 2 variante de transport:

    • Fie clientul ne trimite bunurile pe cheltuiala lui cu orice firmă de curierat. În cazul în care clientul dorește să ne trimită bunurile pe cheltuiala sa, este necesar să le trimite direct la adresa noastră (Mai multe informații despre adresa la punctul nr. 6).
    • sau noi vom aranja ridicarea bunurilor. În cazul transportului oferit de noi, costurile de expediere ale clientului vor fi deduse din sumă, care va fi returnată clientului. Dacă clientul decide să folosească serviciul nostru de ridicare, curierul va ridica marfa direct de la D-voastră. În acest caz, este necesar să ne informați în prealabil pentru a asigura ridicarea.

Observație: Bunurile trimise ramburs, trimise la o altă adresă sau la adresa poștală nu vor fi preluate.

Dacă nu apar complicații după primirea bunurilor și verificarea acestora, în termen de 14 de zile de la primirea mărfii, vom returna banii în contul bancar care a fost înscris în documentul de retragere din contract.

5. Schimb de produse

Dacă mărimea sau decorul produsului nu vi s-au potrivit fie aveți un alt motiv pentru schimb, nu ezitați. Oferim posibilitatea de a schimba produsele în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Acoperim costurile de expediere pentru trimiterea produselor noi!  În cazul schimbului de produse, este necesar mai întâi să ne scrieți o solicitare pe dublez@dublez.ro, unde vom finaliza toate detaliile referitoare la schimbul de produse.

Ce produse se pot / sau nu se pot schimba?

  1. În cazul în care este un produs cu text personalizat, acesta nu poate fi schimbat sau returnat.
  2. În cazul în care bunurile au fost lipite de perete, nu se poate efectua schimbul, deoarece astfel de bunuri nu mai pot fi revândute.
  3. Produsele care sunt în stare nedeteriorată, nefolosite și nu au elemente de produs personalizat pot fi returnate fără probleme.

Procedura în cazul schimbului de colete:

  1. În cazul schimbului de produse, este necesar mai întâi să ne scrieți o solicitare pe dublez@dublez.ro .
  2. Ulterior este necesar ca produsele, ce fac obiectului schimbului, să le returnați în stare nedeteriorată.
  3. Costurile legate de returnarea produselor sunt suportate de client.
  4. Produsele trebuie să ni le returnați la sediul companiei (mai multe informații la punctul nr. 6) și asta în două moduri:
    1. Puteți utiliza serviciul prin care noi vom ridica marfa direct de la dvs. (mai multe informații la punctul nr. 7).
    2. Trimiteți produsele la sediul companiei pe cheltuiala dvs. (Produsele trimise ramburs nu vor fi acceptate)
  5. După primirea produselor, acestea vor fi verificate pentru a se asigura că nu sunt deteriorate și că sunt în stare bună.
  6. Ulterior, asistența noastră clienți va stabili detaliile privind schimbul de produse:)  

6. Adresa pentru retur / schimb produse

În cazul în care ați decis să expediați produsul pe baza schimbului de produse sau a retragerii din contract, este necesar să împachetați produsele înapoi în cutie de carton. La schimbul de produse sau la retragerea din contract consumatorul plătește costurile de transport pentru returnarea produselorÎn cazul în care produsele sunt trimise ramburs la livrare, acestea nu vor fi acceptate.

Deoarece adresa de returnare a produselor se află în cadrul facilității noastre din Slovacia, vă recomandăm să comandați serviciul de transport prin intermediul nostru. Acest serviciu este mai convenabil, mai sigur și mai avantajos pentru D-voastră :) Mai multe informații despre ridicarea pachetului de la adresa menționată la punctul 7.

Adresa pentru returnarea produselor: 

  • E-mail: dublez@dublez.ro
  • Număr de telefon: +421 910 548 935
  • Numele destinatarului: DUBLEZ, s.r.o.
  • Strada: Niklová 2190
  • Cod poștal: 92601
  • Oraș: Sereď
  • Slovacia

7. Taxa de transport

În cazul în care clientul alege serviciul nostru de transport, taxa pentru acest serviciu o să-i fie facturată. În cazul retragerii din contract, prețul transportului va fi dedus automat, iar suma redusă cu acest preț al serviciului va fi returnată în contul bancar al clientului. --> [Suma returnată în cont = Valoarea comenzii – costul transportului]. În cazul schimbului de produse costul serviciului transportului o să fie facturat separat. 

Ridicarea coletului este asigurată de firma de curierat, care ridică coletul direct de la adresă. Vom aranja întotdeauna în avans ridicarea expedierii cu dvs. După ce am stabilit locul și data de ridicare, curierul vă va informa în ziua ridicării. 

Lista de prețuri "Retur colete" valalibil pe teritoriul Romaniei

Greutatea coletului Prețuri retururi
0-10 kg 39 Lei