Condiții comerciale

Condițiile comerciale generale ale DUBLEZ, s.r.o. intrând în vigoare la data de 01.01.2022 și anulează formularea anterioară a termenilor și condițiilor generale.

Cuprins:

  1. Dispoziții de bază
  2. Informații despre mărfuri și prețuri
  3. Comanda și încheierea contractului de cumpărare
  4. Comenzi personalizate, design personalizat, informații despre produs
  5. Cont client
  6. Condiții de plată și livrarea mărfurilor
  7. Retragerea din contract
  8. Drepturi din executarea defectuoasă
  9. Livrare
  10. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
  11. Dispoziții finale
  12. Achiziționarea unui voucher cadou
  13. Produse promoționale / Cadou gratuit la achiziție

I. Dispoziții de bază

  1. Acești termeni și condiții generale (denumite în continuare „termeni și condiții”) sunt emise:
    1. Nume: DUBLEZ, s.r.o.
    2. înmatriculare: 47132981
    3. CUI: 2023807665
    4. CUI cu RO: SK2023807665
    5. Cu sediul social: Športová 2772/13, 926 01, Sereď înregistrată la „Judecătoria Trnava, secția: Sro, inserare nr. 31632/T”
    6. Date de contact:

      1. E-mail: dublez@dublez.ro
      2. Telefon: 0775 117 137 (asistență pentru clienți)
      3. Adresa web: www.dublez.ro 
    7. (denumit în continuare „vânzător”)
  1. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale unei persoane fizice care încheie un contract de cumpărare în afara activității sale de afaceri în calitate de consumator sau în cadrul activității sale de afaceri (denumit în continuare „cumpărător”) prin interfața web situată pe site-ul disponibil la adresa de Internet www .dublez.com (denumit în continuare „magazinul online”).
  2. Termenii și condiții fac parte integrantă din contractul de cumpărare.Aranjamentele care deviază din contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.
  3. Aceste condiții generale și contractul de cumpărare sunt încheiate în limba slovacă.

II. Informații despre mărfuri și prețuri

  1. Informațiile despre mărfuri, inclusiv prețul bunurilor individuale și principalele caracteristici ale acestora sunt enumerate în bunurile individuale din catalogul magazinului online. Prețurile mărfurilor sunt enumerate incluzând toate taxele și costurile aferente pentru returnarea mărfurilor, dacă bunurile prin natura lor nu pot fi returnate pe calea poștală obișnuită.Prețurile mărfurilor rămân valabile pe perioada în care sunt afișate în magazinul online.Această prevedere nu exclude negocierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual.
  2. Toată prezentarea mărfurilor plasate în catalogul magazinului online are caracter informativ iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri.
  3. Informațiile despre costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor sunt publicate în magazinul online.Toate informațiile necesare despre costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor pot fi găsite AICI.
  4. Posibilele reduceri din prețul de achiziție al mărfurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.

III. Comanda și încheierea contractului de cumpărare

  1. Costurile apărute cumpărătorului în cazul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice), cumpărătorul le plătește singur.Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
  2. Cumpărătorul comandă mărfurile în următoarele moduri:

    1. Prin intermediul contului de client, dacă a realizat înregistrarea anterioară.
    2. în magazinul online.
  3. prin completarea formularului de comandă fără înregistrare
  4. La plasarea unei comenzi, cumpărătorul își alege produsele, numărul de bucăți, metoda de plată și livrare.
  5. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are posibilitatea să verifice și să modifice datele pe care le-a introdus în comandă.Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul „Confirmați comanda” din coșul magazinului online.Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător.Condiția pentru valabilitatea comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii în formularul de comandă și confirmarea de către cumpărător că s-a familiarizat cu acești termeni și condiții.
  6. Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care a introdus-o cumpărătorul la plasarea comenzii.Această confirmare este considerată încheierea contractului.Termenii și condițiile actuale ale vânzătorului sunt atașate confirmării.Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  7. În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini niciuna dintre cerințele menționate în comandă, acesta va trimite cumpărătorului o ofertă modificată pe adresa sa de e-mail.Oferta modificată este considerată un nou proiect al contractului de cumpărare, iar contractul de cumpărare se încheie într-un astfel de caz prin confirmarea cumpărătorului de acceptare a acestei oferte către vânzător la adresa sa de email specificată în acești termeni și condiții.
  8. Toate comenzile acceptate de vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda, până când cumpărătorul este notificat cu privire la acceptarea comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda telefonic pe numărul de telefon al vânzătorului sau prin mesaj electronic la adresa de e-mail a vânzătorului, ambele fiind enumerate în acești termeni și condiții.
  9. În cazul în care a existat o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului la specificarea prețului mărfurilor în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze cumpărătorului marfa la acest preț eronat. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la eroare fără întârziere nejustificată și îi trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa sa de e-mail.Oferta modificată este considerată un nou proiect al contractului de cumpărare, iar contractul de cumpărare se încheie în acest caz prin confirmarea acceptării de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.

IV: Comenzi personalizate, design personalizat, informații despre produs

  1. În cazul comenzilor personalizate cu design propriu, designul pe care îl creăm devine munca noastră și îl putem folosi în viitor după cum credem de cuviință. Nu se aplică design-urilor și modelelor,pe care clientul le-a trimis deja la producție în prealabil. În cazul în care, clientului i s-a facturat lucrarea grafică pentru un produs care a făcut obiectul rezultatului lucrării grafice, oferit ca produs standard în magazinul online DUBLEZ, clientul are dreptul la rambursarea serviciului „Lucrări grafice”.
  2. Dacă ați achiziționat de la noi un produs care este lipit de perete folosind bandă dublu adezivă sau cauciuc adeziv, nu suntem responsabili pentru nicio deteriorare a tencuielii atunci când decideți să îndepărtați produsul de pe perete.Banda dublu adezivă pe care o puneți pe perete este foarte rezistentă.Se garantează că produsul nu va cădea de pe tencuială.Dacă decideți să dezlipiți produsul după ceva timp, vă recomandăm să procedați cu mare atenție.Cel mai bine ar fi să tăiați mai întâi spuma de pe peretele din spatele produsului cu un cuțit lung și ascuțit și să dezlipiți cu foarte mare grijă restul care rămâne pe perete.Deoarece există mai multe tipuri de tencuială, este necesar să vă adaptați la structura și compoziția D-voastră.

V. Cont client

  1. Pe baza înregistrării cumpărătorului în magazinul online, cumpărătorul poate accesa contul său de client.Cumpărătorul poate comanda mărfurile din contul său de client.Cumpărătorul poate comanda mărfuri și fără înregistrare.
  2. La înregistrarea unui cont de client și la comandarea mărfurilor, cumpărătorul este obligat să introducă toate datele corect și veridic.Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele din contul de utilizator în cazul oricărei modificări.Datele furnizate de către cumpărător în contul de client și la comandarea mărfurilor sunt considerate corecte de către vânzător.
  3. Accesul la contul de client este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă.Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare accesării contului său de client.Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio utilizare greșită a contului de client de către terți.
  4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită terților să utilizeze contul de client.
  5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o perioadă mai lungă de timp, sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile asumate prin contractul de cumpărare și prin acești termeni și condiții.
  6. Cumpărătorul înțelege că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului, sauîntreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților.

VI. Condiții de plată și livrare a mărfurilor

  1. Prețul mărfurilor și orice costuri asociate cu livrarea mărfurilor conform contractului de cumpărare pot fi plătite de către cumpărător în următoarele moduri:

    1. Prin transfer fără numerar în contul bancar al vânzătorului - Informațiile de colectare sunt trimise clientului după trimiterea comenzii.
    2. Plata ramburs la primirea mărfii.
  2. Odată cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului și costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor în valoarea contractuală. Cu excepția cazului în care se specifică în mod explicit altfel, prețul de achiziție include și costul asociat cu livrarea mărfurilor.
  3. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea mărfii. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 14 zile de la încheierea contractului de cumpărare.
  4. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul bancar al vânzătorului.
  5. Vânzătorul nu solicită nicio plată în avans sau altă plată similară de la cumpărător.Plata prețului de achiziție înainte ca mărfurile să fie expediate nu reprezintă un avans.
  6. Potrivit Actului de înregistrare a vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului.Totodată, acesta este obligat să înregistreze online vânzările primite la administratorul fiscal, în cazul unei defecțiuni tehnice, în cel mult 48 de ore.
  7. Bunurile sunt livrate cumpărătorului:

    1. la adresa specificată de cumpărător în comandă prin serviciu de curierat,
    2. ridicarea personală a comenzii de la sediul vânzătorului,
    3. prin intermediul poștei cu ridicare de la una din sucursalele acesteia (dacă clientului i s-a oferit o astfel de modalitate de transport).Oficiul poștal este selectat automat ca cel mai apropiat oficiu poștal de adresa de livrare selectată în momentul comenzii.
  8. Alegerea modului de livrare se face în timpul plasării comenzii.
  9. Costurile de livrare a mărfurilor, în funcție de modalitatea de expediere și primire a mărfii, sunt indicate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător.În cazul în care modalitatea de transport este convenită pe baza unei solicitări speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu această modalitate de transport.
  10. În cazul în care, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile în locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare.Dacă, din motive din partea cumpărătorului, este necesar să se livreze mărfurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a mărfurilor, saucosturile asociate cu o altă metodă de livrare.
  11. La preluarea mărfii de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfurilor și, în cazul oricăror defecte, să anunțe imediat transportatorul. În cazul detectării deteriorării ambalajului care indică pătrunderea neautorizată în colet, cumpărătorul nu este obligat să preia coletul de la transportator.
  12. Vânzătorul emite cumpărătorului un document fiscal - factură.Documentul fiscal este trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  13. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra mărfurilor achitând prețul integral de achiziție pentru bunuri, inclusiv costurile de livrare, dar mai întâi prin primirea mărfii.Răspunderea pentru pierderea accidentală, deteriorarea sau distrugerea mărfii trece la cumpărător în momentul acceptării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul avea obligația de a accepta bunurile, dar nu a făcut acest lucru cu încălcarea contractului de cumpărare.
  14. Distribuirea mărfurilor comandate marcate ca „În stoc” poate dura 2-3 zile lucrătoare înainte ca mărfurile să fie gata de expediere din depozit.

VII. Retragere din contract

  1. Cumpărătorul care a încheiat un contract de cumpărare în afara activității sale de afaceri în calitate de consumator are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare chiar și fără a indica un motiv.
  2. Termenul de retragere din contract este de 14 zile

    1. din ziua primirii bunurilor,
    2. de la data primirii ultimei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului îl reprezintă mai multe tipuri de bunuri sau livrarea în mai multe părți,
    3. de la data acceptării primei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului îl reprezintă livrarea regulată și repetată de bunuri.
  3. Cumpărătorul nu se poate retrage, printre altele, din contractul de cumpărare:

    1. privind prestarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din contract și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că în acest caz nu are dreptul de a se retrage din contract și dacă serviciul a fost prestat integral,
    2. privind livrarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului, și care pot interveni în perioada de retragere din contract,
    3. privind livrarea băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, care poate fi livrat numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței independente de voința vânzătorului,
    4. privind livrarea de bunuri care au fost modificate conform dorințelor cumpărătorului, bunuri realizate pe măsură sau de bunuri destinate special unui singur cumpărător,
    5. privind livrarea mărfurilor perisabile, precum și a mărfurilor care, datorită naturii lor, au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare,
    6. privind livrarea mărfurilor în ambalaje închise, care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,
    7. la livrarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale, cărți sau software pentru calculator, dacă acestea sunt vândute în ambalaj de protecție și cumpărătorul a despachetat acest ambalaj,
    8. privind furnizarea de ziare sau reviste, cu excepția vânzărilor pe bază de contract de abonament și a vânzării de cărți care nu sunt furnizate în ambalaje de protecție,
    9. despre livrarea de conținut electronic altul decât pe un suport fizic, dacă furnizarea acestuia a început cu acordul expres al cumpărătorului și cumpărătorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de retragere din contract,
    10. în alte cazuri menționate în § 7 alin. 6 din Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului, cu modificările ulterioare.
  4. Pentru a respecta termenul limită de retragere din contract, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în termenul limită de retragere din contract.
  5. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi modelul de formular de retragere furnizat de vânzător. Retragerea din contractul de cumpărare va fi trimisă de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului sau la adresa de livrare specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma imediat cumpărătorului primirea formularului.
  6. Cumpărătorul care se retrage din contract este obligat să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate pe calea poștală obișnuită din cauza naturii lor.
  7. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi va returna imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, toate fondurile, inclusiv cheltuielile de livrare, pe care le-a primit de la acesta, în același mod. Vânzătorul va returna cumpărătorului banii primiți în alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord și dacă nu implică costuri suplimentare.
  8. În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferite de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul livrării mărfurilor într-o sumă corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a mărfurilor oferite.
  9. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să îi predea bunurile sau să dovedească că a trimis bunurile vânzătorului.
  10. Bunurile trebuie returnate de către cumpărător vânzătorului nedeteriorate, nepurtate și nemurdărite și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul de a compensa în mod unilateral cererea de despăgubire pentru prejudiciul cauzat mărfurilor cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.
  11. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare din cauza epuizării stocului, a indisponibilității bunurilor sau atunci când producătorul, importatorul sau furnizorul mărfurilor a încetat producția sau importul bunurilor. Vânzătorul informează imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în comandă și returnează în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la acesta în temeiul contractului, în același mod sau într-un mod specificat de cumpărător.

VIII. Drepturi din executarea defectuoasă

  1. Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că bunurile sunt lipsite de defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că la momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:

    1. bunurile au proprietățile convenite de părți și, dacă nu există un acord, au proprietățile pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau pe care cumpărătorul le aștepta în ceea ce privește natura mărfurilor și pe baza reclamei făcute de vânzător,
    2. bunurile sunt adecvate scopului pe care vânzătorul îl declară pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit bunuri de acest tip,
    3. mărfurile corespund calității sau designului eșantionului sau modelului convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinată conform eșantionului sau modelului convenit,
    4. mărfurile sunt în cantitatea sau greutatea corespunzătoare și
    5. bunurile sunt în conformitate cu cerinţele reglementărilor legale.
  2. În cazul în care defectul devine evident în termen de șase luni de la primirea mărfii de către cumpărător, se consideră că bunurile erau deja defecte la primire. Cumpărătorul are dreptul de a exercita drepturile în urma unui defect care apare la bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primire. Această prevedere nu se aplică mărfurilor vândute la un preț mai mic din cauza unui defect pentru care s-a convenit un preț mai mic, uzurii bunurilor cauzate de utilizarea lor obișnuită, bunurilor uzate ca urmare a unui defect corespunzător gradului de folosirea sau uzura bunurilor pe care le-au avut atunci când au fost preluate de către cumpărător sau dacă rezultă din natura mărfurilor.
  3. În cazul apariției unui defect, cumpărătorul poate înainta o reclamație vânzătorului și poate solicita:

    1. Dacă este un defect care poate fi înlăturat:
      1. îndepărtarea gratuită a defectelor mărfurilor,
      2. schimbul de mărfuri cu mărfuri noi.
    2. Dacă este un defect care nu poate fi înlăturat:
      1. o reducere rezonabilă din prețul de achiziție,
      2. retrage din contract.
  4. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract:

    1. dacă bunurile au un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă a obiectului ca articol fără defecte,
    2. în cazul în care nu poate folosi bunurile în mod corespunzător din cauza apariției repetate a unui defect sau a defecțiunilor după reparație,
    3. dacă nu poate folosi în mod corespunzător bunurile din cauza unui număr mare de defecte ale mărfurilor.
  5. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice unitate unde este posibilă primirea reclamației, sau chiar la sediul social sau la sediul activității. Consumatorul poate depune o plângere și la persoana desemnată de vânzător. În cazul în care reclamația consumatorului este soluționată de către o persoană desemnată de vânzător, acesta din urmă poate soluționa reclamația doar prin predarea bunurilor reparate, în caz contrar reclamația va fi înaintată vânzătorului pentru soluționare. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce modalitate de soluționare a reclamației solicită cumpărătorul, precum și o confirmare a datei și a modului de soluționare a revendicării, inclusiv o confirmare a reparației și a duratei acesteia sau o justificare scrisă cu privire la respingerea revendicării.
  6. În cazul în care consumatorul depune o plângere, vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta sau o persoană desemnată sunt obligați să informeze consumatorul cu privire la drepturile sale rezultate din executarea defectuoasă. În baza deciziei consumatorului, pe care acesta o exercită din drepturile ce decurg din executarea defectuoasă, Vânzătorul sau un angajat împuternicit de acesta ori o persoană desemnată este obligat să stabilească modalitatea de soluționare a reclamației de îndată, în cazuri complexe cel târziu în trei zile lucrătoare de la data depunerii reclamației, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării bunurilor, nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii reclamației. După stabilirea modului de procesare a revendicării, reclamația, inclusiv înlăturarea defectului, trebuie să fie procesată imediat, în timp ce în cazuri justificate reclamația poate fi procesată ulterior. Procesarea reclamației, inclusiv înlăturarea defectului, nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Expirarea inutilă a acestui termen este considerată o încălcare materială a contractului, iar cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi. Momentul aplicării reclamației este considerat a fi momentul în care se manifestă voința cumpărătorului (aplicarea dreptului de la executarea defectuoasă) de către vânzător.
  7. Vânzătorul informează cumpărătorul în scris despre rezultatul reclamației, în cel mult 30 de zile de la data reclamației.
  8. Dreptul de executare defectuoasă nu aparține cumpărătorului dacă cumpărătorul știa înainte de preluarea articolului că articolul avea un defect sau dacă cumpărătorul a cauzat el însuși defectul.
  9. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la despăgubiri pentru costurile suportate în mod intenționat în legătură cu aplicarea reclamației. Cumpărătorul poate exercita acest drept la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.
  10. Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de reclamație și soluționarea acesteia, dacă există mai multe opțiuni.
  11. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile de executare defectuoasă sunt reglementate de art. 499-510, art. 596-600 și art. 619-627 din Legea nr. 40/1964 din Codul civil cu modificările ulterioare și Legea nr. 250/2007, privind protecția consumatorului, cu modificările și completările ulterioare.
  12. Drepturile și obligațiile ulterioare ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru vicii sunt reglementate de procedura de reclamație a vânzătorului, care poate fi citită aiciacest link.

IX. Livrarea

  1. Părțile contractante își pot trimite întreaga corespondență scrisă reciproc prin poștă electronică.
  2. Cumpărătorul livrează corespondența vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul livrează corespondența cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă.

X. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

  1. Consumatorul are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul i-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Consumatorul are dreptul de a depune o propunere de inițiere a unei soluții alternative (extrajudiciare) a litigiilor cu o entitate de soluționare alternativă a litigiilor, dacă vânzătorul a răspuns negativ solicitării conform propoziției anterioare sau nu a răspuns acesteia în termen de 30 de zile de la data expedierii. Acest lucru nu afectează posibilitatea consumatorului de a apela la instanță.
  2. Inspecția Slovacă a Comerțului este responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractele de vânzare cu sediul în: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, CUI: 17 331 927, care poate fi contactată în scopul declarat la adresa Inspecției Comerțului Slovac, Inspectoratul Central, Departamentul Relații Internaționale și Soluționare Alternativă a Litigiilor, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, sau electronic la adresa ars@soi.sk sau adr.@soi.sk. Pagina de internet: https://www.soi.sk/. Platformă online de soluționare a litigiilor o găsiți la adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi folosită pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător din contractul de cumpărare.
  3. Centrul European al Consumatorului Republica Slovacă, cu sediu în Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, pagina de internet: http://esc-sr.sk/ este adresa de contact conform Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (EU) nr. 524/2013 din 21. mai 2013 privind soluționarea litigiilor consumatorilor online și cu privire la modificarea regulamentului (ES) nr. 2006/2004 și directive 2009/22/ES (regulamentul privind soluționarea litigiilor consumatorilor online).
  4. Vânzătorul este autorizat să vândă bunuri în baza unei licențe comerciale. Inspecția comercială este efectuată în limitele competențelor sale de către Oficiul regional relevant, departamentul de afaceri comerciale. Inspecția comercială slovacă supraveghează, printre altele, respectarea Legii nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor, cu toate modificările și completările ulterioare.

XI. Dispoziții finale

  1. Toate aranjamentele dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de ordinea juridică a Republicii Slovace. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile au convenit că relația este guvernată de legea Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care rezultă din reglementările legale general obligatorii.
  2. În raport cu cumpărătorul, vânzătorul nu este ținut de niciun cod de conduită în conformitate cu prevederile Legii nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor, cu toate modificările și completările ulterioare.
  3. Toate drepturile asupra site-ului vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, logo-uri și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului sau a unei părți a acestuia fără acordul vânzătorului.
  4. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile apărute ca urmare a intervenției unor terți în magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia contrar scopului său. Atunci când folosește magazinul online, cumpărătorul nu poate folosi proceduri care ar putea avea un impact negativ asupra funcționării acestuia și nu poate desfășura nicio activitate care i-ar putea permite lui sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online fără autorizarea și utilizarea magazinului online sau a pieselor sau a echipamentelor software ale acestuia într-un mod care ar fi contrar scopului sau scopului său.
  5. Contractul de cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, sunt arhivate de vânzător în formă electronică și nu sunt accesibile publicului.
  6. Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de către vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.
  7. La termeni și condiții este atașat un model de formular pentru retragerea din contract.

XII. Achiziționarea unui voucher cadou

  1. Valabilitatea voucherului cadou este de 180 de zile de la primirea comenzii.
  2. După aplicarea cuponului și trimiterea comenzii, codul afișat pe voucher nu poate fi reutilizat.
  3. În cazul în care suma comenzii este mai mică decât valoarea cuponului, după aplicarea voucherului, magazinul va deduce valoarea întregii comenzi. Suma rămasă nu va putea fi utilizată suplimentar. 
  4. Dacă valoarea comenzii este mai mare decât valoarea voucherului, după aplicarea voucherului, magazinul va deduce valoarea voucherului din suma totală a comenzii. Diferența rămasă va fi ulterior plătită suplimentar conform metodei de plată. 
  5. În cazul în care clientul are dreptul la livrare gratuită și ulterior valorifică un voucher cadou, a cărui valoare scade suma totală a comenzii sub pragul necesar pentru a obține transportul gratuit, dreptul la transport gratuit numai este valabil. 
  6. În cazul în care clientul are dreptul la un cadou gratuit cu o achiziție peste o anumită valoare și ulterior utilizează un voucher cadou, a cărui valoare scade suma totală a comenzii sub pragul necesar pentru a primi un cadou gratuit la achiziție, dreptul de a primi acest cadou se anulează. 
  7. Voucherul cadou nu poate fi schimbat pentru bani.
  8. Voucherul cadou poate fi returnat în termen de 14 zile în cazul retragerii din contract. 
  9. Dacă este deja folosit codul de pe voucherul cadou, nu este posibilă retragerea din contract.
  10. În cazul în care se utilizează codul de reducere de pe voucherul cadou și clientul dorește să se retragă din contract pentru bunurile achiziționate, suma de pe factură va fi returnată clientului și codul de pe voucherul cadou va fi reactivat. Valabilitatea acestuia rămâne 180 de zile de la primirea comenzii.
  11. Un singur voucher cadou poate fi utilizat pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți două vouchere cadou disponibile, trebuie să le folosiți pe fiecare separat pentru o nouă comandă.

XIII. Produse promoționale / Cadou gratuit la achiziție

Produs la reducere - În cazul, în care se acordă o reducere procentuală la produs, este posibil la un moment dat să achiziționați produsul la un preț mai favorabil. Această reducere nu poate fi combinată cu o reducere suplimentară, de exemplu prin intermediul unui cupon de reducere.

Cupon de reducere - se aplică la finalizarea comenzii în pasul numărul 1 (coș). După aplicarea cuponului de reducere, valoarea acestuia va fi scăzută din valoarea comenzii. Dacă este un cupon cu reducere procentuală, acesta va scădea reducerea în % din prețurile inițiale ale produselor. Dacă este o reducere fixă, se va deduce valoarea cuponului în coșul de cumpărături. Dacă valoarea cuponului este mai mare decât valoarea comenzii, acesta va deduce întreaga valoare a comenzii și soldul nu va mai putea fi utilizat.

Cadouri gratuite la achiziție:

  1. Oferim un cadou gratuit la fiecare achiziție. Excepția în care nu oferim un cadou la achiziție constă în anumite accesorii pentru produse și mostre de materiale. Imediat ce clientul a plasat în coș un articol care nu face obiectul unui cadou gratuit la cumpărare și în același timp adaugă în coș un articol căruia îi aparține deja cadoul gratuit cu achiziție, cadoul va fi adăugat automat în coș.
  2. Atunci când valoarea coșului depășește o anumită sumă, este posibil să obțineți, pe lângă cadoul standard la achiziție, un alt cadou - „Copacul vieții”. Acest copac al vieții are o dimensiune de 21 cm. În cazul, în care magazinul online www.dublez.ro derulează o promoție pe durată limitată, unde este posibil să obțineți acest tip de cadou pentru îndeplinirea condițiilor specificate ale promoției (de exemplu, pentru fiecare comandă sau sumă pentru obținerea acestui cadou este mai mică decât suma standard), astfel se aplică regula promoției limitate în timp pentru cadoul la achiziționarea copacului vieții, iar în această perioadă regula inițială a obținerii acestui tip de cadou peste o anumită sumă nu este valabilă.
  3. În situația în care există o promoție cu durată limitată, în care clientul poate primi un tip de cadou pentru îndeplinirea condițiilor determinate de regulile promoției, pe lângă acest tip de cadou, are posibil să primească și tipuri standard de cadouri pe care clientul le poate primi odată cu comanda. Exemplu: Dacă se derula promoția "Decorațiuni de Crăciun 5 buc pentru fiecare comandă", pe lângă acest tip de cadou la comandă, clientul va primi gratuit și un cadou standard la achiziție, iar dacă este îndeplinită o anumită valoare, de asemenea „Cadou la achiziție gratuit – Copacul Vieții”.