Cadou romantic pentru doi - Brelocuri pentru chei

Cadou romantic pentru doi - Brelocuri pentru chei

Model: KL-25
34,20 lei ( 28,74 lei fără TVA)
Puteți avea deja pr 4 zile lucrătoare (08.03.2024)
Livrăm din 15,90 lei
Livrare rapidă +24,90 lei
98% oameni ne-au recomandat
Au încredere în noi peste 50 000 de clienți mulțumiți.
Cadou romantic pentru doi - Brelocuri pentru chei

Brelocurile din lemn în formă de jumătate de inimă sunt un cadou romantic pentru doi. Aceste brelocuri sunt potrivite nu doar ca un cadou pentru Ziua Îndrăgostiților, ci și ca o surpriză în timpul anului. Datorită lor, vă veți gândi mereu la persoana iubită ori de câte ori veți lua cheile. Toate acestea fac din acest breloc nu doar un cadou frumos, ci și o modalitate excepțională de a vă aminti constant de dragostea și apropierea reciprocă.

Semnificație: Brelocul simbolizează inima care este împărțită în două jumătăți și care, atunci când sunt unite, formează un întreg. Pentru că dragostea este despre doi, nu-i așa? :)

Principalele avantaje ale produsului: 

  • Design original
  • Produs ecologic
  • Cadou romantic
  • Utilizare practică

Produsul este realizat din lemn de fag solid și durabil, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji că se va sparge în timpul utilizării zilnice, alături de alte chei.

Conținutul pachetului:

  • Cadou romantic pentru doi - Brelocuri pentru chei
  • Inel din oțel pe ambele piese ale produsului

Notă: Produsul este realizat din două jumătăți de inimă.

Material
Placaj din fag 3,5 mm
Lăţime
5 cm
Înălţime
4,7 cm
Adâncime
3,5 mm
Producător
DUBLEZ
Acest produs încă nu a fost evaluat. Fiți primul care scrie o recenzie.

Deseori ne întrebați

Despre produse

Instrucțiunile de montaj sunt incluse la fiecare comandă.

Instrucțiunile de montaj pentru un anumit produs pot fi întotdeauna găsite pe fila produs de lângă fila cu descrierea produsului.

Montajele generale de perete ale produselor noastre pot fi găsite AICI.

În cazul în care nu ați găsit ceea ce căutați în oferta noastră, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin e-mail cu ideea / solicitarea D-voastră pentru un produs personalizat sau modificarea unuia existent. Departamentul nostru de grafică va fi încântat să analizeze produsul la care visați. Chiar dacă nu vă putem promite că vom începe realizarea acestuia, multe produse au fost create în urma cererilor clienților noștri. Dacă cumva nu vom începe realizarea, cu siguranță vă putem recomanda un produs similar sau vă putem oferi o alternativă.

Dacă sunteți interesat de o dimensiune medie în comparație cu cele pe care le oferim, scrieți-ne un e-mail cu solicitarea D-voastră la dublez@dublez.ro . Dacă doriți o dimensiune și mai mare decât cea afișată, vă rugăm să ne contactați și pe e-mail. Departamentul de grafică va evalua dacă va fi posibil să se producă o dimensiune diferită.

Dacă fotografia nu este afișată într-un decor diferit în galeria de produse, înseamnă că nu avem această fotografie.

Am fotografiat produsul Copacul Vieții Yesod în toate decorurile să vă puteți imagina cum arată în realitate :)

Dacă nu vă puteți decide când alegeți un decor, vă recomandăm să cumpărați mostre de material.

Producem toate produsele în atelierul nostru DUBLEZ din Slovacia. 95% din materialul pe care îl folosim pentru fabricarea produselor noastre este produs în UE, în timp ce aproape tot provine din Republica Cehă / Slovacia. Produsele de la furnizorul nostru principal de materiale îndeplinesc cele mai înalte standarde, care aplică condițiile stricte de control al calității aerului și al poluanților din California Air Resources Board. De asemenea, furnizorul are produse certificate de Programul de Aprobare a Sistemelor de Certificare Forestieră (PEFC) iar lemnul folosit pentru aceste produse provine din păduri verificate și bine gestionate care asigură o resursă regenerabilă și durabilă.

După despachetare, este posibil să simțim un anumit miros din produsele noastre sau miros. Unii oameni simt mirosul acesta, alții nu. Este vorba despre un miros, care a fost creat de procesul de producție. În decurs de 10 zile de la despachetare, mirosul se va estompa în mod natural.

Banda din spumă pe care ați lipit-o pe perete este foarte puternică. Se garantează că produsul nu va cădea de pe tencuială. Produsul cu siguranță nu va cădea de pe tencuială. Dacă vă decideți să dezlipiți inscripția după ceva timp, vă recomandăm să procedați cu foarte mare atenție. Cel mai bine ar fi dacă ați putea mai întâi să tăiați spuma de pe peretele din spatele produsului cu un cuțit lung și ascuțit și să îndepărtați cu mare grijă reziduul care rămâne pe perete. Deoarece există mai multe tipuri de tencuială, este necesar să vă adaptați la structura și compoziția D-voastră.

Întrucât fabricăm produse din materiale lemnoase, răspunsul este discutabil. Atâta timp cât produsul nu este plouat direct sau stropit cu apă, aceasta nu ar trebui să fie o problemă. Cu toate acestea, este necesar să se țină cont de schimbarea umidității aerului exterior și a temperaturii. Deoarece lemnul este un material viu, aceste fluctuații pot cauza de ex. ușoară îndoire a materialului. Prin urmare, în acest caz, recomandăm așezarea produsului pe perete cu cuie cu cap mic. Datorită capului cuiului, produsul va fi apăsat ferm pe perete și stabilitatea acestuia este garantată. Numărul cuielor depinde și de produs.

Servicii adiționale

Pe aproape toate produsele noastre se găsește o siglă mică al companiei noastre. Sigla este mică, minusculă și nu foarte vizibilă. Dacă totuși doriți să eliminați sigla, să nu o gravăm pe produs acest lucru este posibil. Este necesar să ne informați în prealabil despre serviciu pentru a-l adăuga la comandă.

Puteți adăuga serviciul prin următorul link AICI.

Comenzi

Da, produsele noastre ambalăm corespunzător, astfel încât să ajungă în siguranță la D-voastră. Majoritatea produselor sunt într-un șablon de protecție și toate produsele sunt încă ambalate în folie cu bule. Sunt livrate într-o cutie rezistentă din carton cu 5 straturi.

Dacă dimensiunea sau decorul produsului nu vi se potrivesc sau dacă aveți un alt motiv pentru a schimba produsul, nu ezitați să ne contactați. Oferim posibilitatea de a schimba produsele în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Costurile de transport pentru expedierea noului produs sunt suportate de noi! Mai multe informații despre returnarea produselor găsiți AICI.

În cele mai multe cazuri, prejudiciul este cauzat de compania de transport. Ne puteți lăsa reclamația la transportator, ne vom ocupa singuri de ea. Pentru a începe procedura de reclamație cu transportatorul, va trebui să trimiteți documentația foto a expedierii la adresa de e-mail dublez@dublez.ro, și anume:

  1. Detalii despre deteriorare / daune.
  2. O fotografie a întregului produs (dacă este posibil, cu șablon și poate fi, de asemenea folie cu bule în fundal pentru a-i fie clar transportatorului că produsul a fost ambalat în siguranță).
  3. Fotografie cu cartonul de pe ambele părți. Dacă produsul a sosit deteriorat, deteriorarea este de obicei deja vizibilă pe carton.

Este posibil să primiți majoritatea produselor noastre într-un șablon de protecție din lemn realizat din același material ca și produsul. Este lipită pe produs cu bandă adezivă de hârtie din cealaltă parte. După ce ați îndepărtat banda de hârtie, pur și simplu scoateți produsul din șablon. Șablonul este utilizat pentru transportul în siguranță al mărfurilor către D-voastră, pentru a evita deteriorarea produsului. Șablonul este materialul de ambalare. Șablonul nu face parte din produs. Deteriorarea șablonului nu poate fi recunoscută ca o revendicare pentru mărfuri, deoarece este material de ambalare și servește doar pentru livrarea în siguranță a mărfurilor.

Deoarece produsele sunt realizate la comandă, acestea sunt puse în producție după trimiterea comenzii. Viteza de includere în producție depinde de modul de transport ales. Termenul de livrare este orientativ și poate fi mai scurt sau mai lung. În cazul unui timp mai lung de procesare a comenzii, informăm clientul în timp util.

În cazul în care este selectată metoda de plată „Transfer bancar”, plasăm comanda în lista de așteptare de producție numai după ce ați achitat comanda.

Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

Toate produsele sunt plasate în lista de producție în momentul trimiterii comenzii. Avem întotdeauna în stoc materialul necesar producției. Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

După ce ați ales decorul și dimensiunea, trebuie să adăugați produsul în coș. Coșul de cumpărături se află în partea dreaptă sus a paginii. Ulterior, este necesar să completați: adresa de email, datele de facturare și livrare, alegeți modalitatea de transport și modalitatea de plată. În cele din urmă, pur și simplu trimiteți comanda.

Dacă aveți în continuare problemă cu plasarea comenzii, este posibil că ați făcut o greșeală într-un anumit pas al procesului de cumpărare. În acest caz, vă recomandăm să citiți instrucțiunile despre cum să cumpărați. Instrucțiunile sfătuiesc clientul „pas cu pas” cum să plasați comanda. Dacă mai aveți o problemă cu achiziția D-voastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

În cazul în care nu ați primit un e-mail de confirmare la trimiterea comenzii sau nu primiți e-mailuri legate de modificarea comenzii, este posibil că unul dintre următoarele scenarii să fi avut loc:

  1. E-mailul D-voastră a fost primit în spam - În acest caz, este necesar să verificați dosarul „spam” sau "corespondentă nesolicitată". Dacă utilizați G-mail și alți furnizori de e-mail, se poate întâmpla ca e-mailul să fie evaluat de către furnizor ca spam.
  2. Adresa de e-mail pe care ați introdus-o în comandă este scrisă greșit - La trimiterea comenzii, este important ca adresa de e-mail introdusă să fie validă. În acest caz, vă recomandăm să contactați asistența noastră pentru clienți, unde vă vom schimba e-mailul cu cel corect și veți primi și un e-mail cu comanda.
  3. Căsuța D-voastră de e-mail este plină - În cazul în care căsuța D-voastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nici măcar e-mailuri de la noi. Pentru a primi e-mailuri este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de exemplu: prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  4. Căsuța dumneavoastră de e-mail este plină - Dacă căsuța dumneavoastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nu este posibil să primiți e-mail-uri de la noi. Pentru a primi e-mailuri, este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de ex. prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  5. Nu ați trimis comanda - Dacă comanda nu a fost trimisă folosind butonul folosit pentru a trimite comanda și nu ați fost redirecționat către ecranul de mulțumire după trimitere, probabil că comanda nu a fost trimisă. În acest caz, vă recomandăm de asemenea să contactați asistența pentru clienți.
Produse similare
Nou
Breloc din lemn pentru chei - I love you Breloc din lemn pentru chei - I love you
Cadouri pentru Ziua Îndrăgostiților
(0)
27,20 lei
Nou
Breloc gravat pentru chei - Păsări
Cadouri pentru Ziua Îndrăgostiților
(0)
27,20 lei